Szukaj na tym blogu

sobota, 11 czerwca 2011

OPOLE 2011 VIDEO | PIASEK, ANDRZEJ PIASECZNY - WYSTĘP


muzyka > Opole 2011

Dzień pierwszy. 10 czerwca 2011. Opole. Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej po raz 48.

Cover Stevie Wonder „I Just Called To Say I Love You”, „Jeszcze bliżej”, „Chodź, przytul, przebacz”. Andrzej Piaseczny Opole 2011. 25-lecie Teleexpressu.


Piasek, Andrzej Piaseczny
Chodź, przytul, przebacz
lyrics, słowa piosenki, tekst

Były prawdy
choć nie całe
z nich już siebie
nie poznaje.

Między nami oszalałem
więc nie próbuj mnie
już bardziej
nie chcę czekać
kiedy na nic
to czekanie
nie ma granic.

Albo chodź, przytul mnie
albo odejdź i przebacz
i niech stanie się to tu i teraz.

Albo teraz i już
kiedy niebo cię zsyła
albo wszystko skończone i wybacz.

Albo teraz i już
kiedy niebo cię zsyła
albo wszystko skończone i wybacz.

* * *

Były inne, nawet łatwe
Łatwo przyszły, poszły z czasem
Między nami popatrz na mnie
Cierpliwości już nie znajdę
Choć bym wierzył
w proste słowa
życie więcej chce
chce dziś od nas.

Albo chodź, przytul mnie
albo odejdź i przebacz
i niech stanie się to tu i teraz.

Albo teraz i już
kiedy niebo cię zsyła
albo wszystko skończone i wybacz.

Albo teraz i już
kiedy niebo cię zsyła
albo wszystko skończone i wybacz.


Jakie piosenki? Jakie utwory zaśpiewał Piasek? Wideo, powtórka TV. KFPP. Występ Piaska video, film.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty