Szukaj na tym blogu

piątek, 20 maja 2011

MAM TALENT CASTING [SZCZECIN] [21.05.2011]



Pokaż, że potrafisz coś wyjątkowego, czego nie potrafią inni i przyjdź na casting do 4 edycji Mam Talent. 21 maja w Domu Kultury "Słowianin" w Szczecinie pojawią się wszyscy, którzy uważają, że swoim show są w stanie zachwycić jury... Czy na prawdę?


Mam Talent w Szczecinie
Źródło: www.szczecin.eu


Wszyscy, którzy obejrzeli ten program chociaż raz, wiedzą jak wielkie emocje czekają na tych, którzy na scenie oglądają już najlepszych, wybranych podczas castingów w całej Polsce. Mam talent w 2011 roku odwiedza aż 8 polskich miast: Poznań, Gdańsk, Wrocław, Warszawę, Zabrze, Rzeszów, Lublin i Szczecin.

Niezastąpione trio jurorów: Agnieszka Chylińska, Małgorzata Foremniak i Kuba Wojewódzki...

Jury Mam Talent
Źródło: www.mamtalent.plejada.pl

I niesamowici prowadzący: Marcin Prokop i Szymon Hołownia.

Prowadzący Mam Talent
Źródło: www.mamtalent.plejada.pl


Komu tym razem uda się podbić serca widowni i zachwycić wszystkich swoim talentem? Widzowie Mam Talent wiele już widzieli i dzisiaj trzepotanie rzęsami oraz uroczy uśmiech mogą już nie wystarczyć. Z każdą kolejną edycją, jej uczestnicy podnoszą bowiem poprzeczkę i czynią ten program co raz ciekawszym...

Wymagania:

- Na casting należy przygotować pokaz (maksymalnie 2 minutowy);
- Podkład muzyczny (format audio, na płycie CD) - jeśli jest niezbędny;
- Niepełnoletnie osoby zobowiązane są przybyć ze swoim rodzicami/opiekunami prawnymi lub przedstawić ich pisemną zgodę.

Wszelkie pytania: casting@fremantlemedia.pl

Płytę z prezentacją swojego talentu można przesłać także na adres:

FREMANTLEMEDIA POLSKA
ul. Wołodyjowskiego 63
02 – 724 Warszawa

Wyślij swoje zgłoszenie na casting

21 maja 2001
Dom Kultury „Słowianin”
ul. Korzeniowskiego 2
Szczecin


Mam talent casting do 4 edycji w Szczecinie na mapie


Zobacz poprzednie edycje Mam Talent:

Zwycięzcy Mam Talent 2008
Zwycięzcy Mam Talent 2009
Zwycięzcy Mam Talent 2010

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty