Szukaj na tym blogu

sobota, 7 maja 2011

MAM TALENT CASTING [GDAŃSK] [10.05.2011]


Jeśli uważasz, że potrafisz coś, czego nie potrafią inni przed Tobą kolejna szansa, aby się wykazać. Już 10 maja w Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku rusza casting do 4 edycji Mam Talent. W castingu może wziąć udział każdy, wystarczy, że przygotuje 2 minutowe show, które zachwyci jury.

Reklama: Stomatolog Gdańsk, implanty

Mam Talent
Fot.Wluczy-kij


Ktokolwiek obejrzał ten program chociaż raz, wie jak wielkie emocje czekają widzów, którzy na scenie oglądają najlepszych, wybranych na castingach w całej Polsce. W tym roku Mam talent zawita do 8 miast: Poznania, Gdańska, Wrocławia, Warszawy, Zabrza, Rzeszowa, Lublina i Szczecina.

Niezapomniane trio jurorów: Agnieszka Chylińska, Małgorzata Foremniak i Kuba Wojewódzki...

Jury Mam Talent
Źródło: www.mamtalent.plejada.pl

A do tego dobrze dobrani prowadzący: Marcin Prokop i Szymon Hołownia.

Prowadzący Mam Talent
Źródło: www.mamtalent.plejada.pl

Zobacz, kto tym razem podbije serca widowni i zachwyci wszystkich swoim talentem. Wiele już zobaczyliśmy i dzisiaj urocze trzepotanie rzęsami i szeroki uśmiech już nie wystarczą. Każda kolejna edycja podnosi poprzeczkę czyniąc ten program co raz ciekawszym...

Wymagania:

- Na casting należy przygotować pokaz (maksymalnie 2 minutowy);
- Podkład muzyczny (format audio, na płycie CD) - jeśli jest niezbędny;
- Niepełnoletnie osoby zobowiązane są przybyć ze swoim rodzicami/opiekunami prawnymi lub przedstawić ich pisemną zgodę.

Wszelkie pytania: casting@fremantlemedia.pl

Płytę z prezentacją swojego talentu można przesłać także na adres:

FREMANTLEMEDIA POLSKA
ul. Wołodyjowskiego 63
02 – 724 Warszawa

Wyślij swoje zgłoszenie na casting

10 maja 2011
Filharmonia Bałtycka
ul. Ołowianka 1
Gdańsk

Mam talent casting do 4 edycji w Gdańsku na mapie


Zobacz jak wyglądał casting do III edycji Mam Talent w Gdańsku

Zobacz poprzednie edycje Mam Talent:

Zwycięzcy Mam Talent 2008
Zwycięzcy Mam Talent 2009
Zwycięzcy Mam Talent 2010

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty